Klachtenregeling

/Klachtenregeling
Klachtenregeling2018-07-09T14:07:47+00:00

Jij wilt de beste zorg en wij vinden het belangrijk dat jij tevreden bent over ons

Daarom doen we er alles aan om jou en je baby goed te begeleiden. Het is prettig als het contact met de verloskundige en andere professionals in onze praktijk deskundig en aangenaam verloopt. Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent over de geleverde zorg.

Vragen, twijfels, ontevreden?
Zit je met vragen of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Heb je faalangstige gevoelens? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten.

Lukt het niet om er samen met ons uit te komen?
Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl

Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl